luni, 13 septembrie 2010

a trecut


a trecut toata vraja verii,a fost o vara lunga... cu de toate o luna pierduta prin spitale unde am pierdut mullte zile nopti mi.am facut prieteni noi am terminat prietenii vechi oameni noi din nou am intalnit cand am iesit cei vechi sau dat la fund unii sunt de negasit altii la fel de aproape.a urmat o luna de baschet in fiecare zi si recuperare fizica,apoi o luna de rupere in fiecare zi apoi liniste de 3 zile e liniste nu mai am chef de nimic si de nimeni din nou abia astept sa incep facultatea sa imi treaca mana sa pot face iar muzica sa scriu iar versuri sa termin albumele le-am pus pe pauza deocamdata.

abia astept sa treaca timpul asta mai repede sa treaca vara urmeaza toamna si iarna si o sa fie ceva de neuitata o perioada mult mai tare urmeaza.

Un comentariu: